God kväll

God kväll alla bloggläsare!
Ikväll så är jag helt stel i kroppen, borde stretcha för att förhindra att få träningsvärk imorgon. Men idag har jag och Felicia ridit ut igen, vi hade tagit med oss fika och lät grimmorna vara på under tränsen. Sedan när vi var ungefär halvvägs så stannade vi och fikade, jättetrevligt. På vägen hem så passade vi på att ta en galopp, det gick ju inte så bra för Felicia och Rimanda, de låg för nära oss och kunde inte galoppera. Men lite galopp för dem blev det då. Sedan vände vi tillbaka och efter ett tag vände vi igen ocg galopperade på samma sträcka, då blev det mindre galopp för Felicia och Rimanda - men Enya var jättefin!
Men nu på kvällen så ville min lillasyster Ronja och Felicias lillasyster Elda rida lite och det fick dom. Men jag och Felicia var ju tvugna att låna hästarna och galoppera lite, men lite blev det inte. Vi galopperade rätt mycket och det var FANTASTISKT!
Godnatt!

x - Me

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte att lämna sadeln imorrn

2011-07-10 @ 21:27:06
URL: http://allakålrötter.haha.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0