Ett gemensamt inlägg

Felicia:
Idag så har jag och Amanda varit på en uteritt-
Det var superkul, vi galopperade också fast det inte var meningen.
Och vi som hade bestämt att vi inte skulle göra det fören nästa vecka=)
Men det var i alla fall kul.
Och i hagen så skulle jag galoppera men såklart så skulle Rimanda
bocka så jag föll av men jag balanserade på halsen så jag klarade mig utan skador;)

Amanda:
Tjo bre! Idag så har jag och Felicia ridit ut ganska länge. Vi hade såklart grymt kul! Hästarna var dessutom hyperpigga och på vägen hem så skulle vi trava en längre bit och helt oväntat började hästarna galoppera. Gud vad underbart det var. Men när vi saktade av så ramlade jag nästan av, eftersom sadeln hade glitit jättemycket på snedden. Men jag rättade till det och vi red hem. Hästarna var fortfarande pigga, vilket var bra, för att Harry, Greta och deras lillasyster Beata (stavfel?) samt en tjej vid namn Klara kom förvi och red lite nu på kvällen. Hästarna gick jättebra och var snälla. Men sedan så skulle Felicia rida barbacka på Rimanda och försöka galoppera men givetvis bockade Rimanda av henne, men det gick bra. Sedan så provade hon även barbacka på Enya. Enya sparkade bakut och Felicia flög av igen. Men hon skadade sig inte då. Imorgon skall vi också rida ut. Jag längtar!
Hejdå!

d
bästisarna!

f
Amanda Söderström på Sjöängens Enya

g
Felicia Stenmark på Sjöängens Rimanda

g

e

g
Felicia håller hästarna medans jag hämtar morötter till dem som vi glömde i huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0