En dag på stan

Hart varit i stan med mormor och lillasystern Ronja idag. Vi började med att gå till guldfynd för att hitta doppresenter till Annie, jag valde ett smycke med hennes månadssten och sedan en halskedja köpte vi till. Vad mormor tog kommer jag inte ihåg, sedan så gick vi till Åhlens för att lämna tillbaka New Moon, men det gick inte. 
Men vi köpte ändån filmen Eclipse.
Därefter så tvingade mormor med mig till H&M, för jag behövde nya tröjor, men jag fann inget. Så vi gick till affären bredvid där jag även köpte en gosedjurskatt till Annie.
Men sedan vandrade vi mellan olika affärer för att jag skulle hitta någon tröja som jag gillade, men nej då. Fast tillslut så hittade jag två vit KappAhl. Efter det så var vi tvugna att åka till ICA Maxi. För Ronja skulle ha nått. Men sedan så åkte vi tillbax till stan och åt på McDonalds. Därefter gick vi till Lindex där jag fann en till tröja och ett par shorts.
Så jag hittade kläder som jag gillade.

w


e


e


g

Den vita & den rosa är ifrån KappAhl och den svarta och shortsen är då ifrån Lindex.
Godnatt!
d

Kommentarer
Postat av: Anonym

När skulle ni få ett russ?

2011-07-20 @ 22:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0