- ♥Cirkus imorgon♥ -

Imorgonkväll så skall jag, mormor, Daniel och Ronja gå på cirkus! Visserligen har vi som tradition att gå på cirkus en gång om året. Men kameran medföljer ju såklart.
Idag så har jag inte gjort så mycket, jag skall rida med Felicia Stenmark ikväll. Men just nu firar hon hennes farbrors födelsedag, så jag skall inte störa.
Glass har jag ätit och planerar att kanske ta ett dopp i poolen. Mormor har iallafall köpt den tredje Twillight filmen - Eclipse. Vi har ju redan Twillight och New Moon. Så den tredje filmen behöver vi ju absolut. Och ja - jag gillar Twillight. Både böckerna och filmerna.
Men jag bloggar eventuellt mer ikväll, om jag har tid. Kankse kastar in en bildbomb?
d
Här kommer några bilder på Rimanda.

g

g

r

h
Lite rolig vinkel

d

g

g

f

s

s

s

g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0