Ursäkta

Skrev ett inlägg igår men publicerade det tydligen inte. Ni får ursäkta.
Idag så slutade vi vid elvatiden och nu så är det äntligen jullov! Vi fick även betyg idag, jag blev godkänd i alla ämnen, fick mest E:n, men även några D:n och ett C. Jag är i vilket fall som nöjd över C:et.
Men när vi hämtat mina småsyskon så åt vi alla på den nya hamburgeresturangen Frasses. Det var supergott och jag rekommenderar det starkt. Efter maten så åkte vi till mamma. Vi fick öppna våra julklappar i förskott. Men eftersom hon skulle få min gamla mobil så var jag tvungen att öppna den nya. Men vi öppnade även julklapparna för att mamma ville det så gärna. Hon får ju inte träffa oss på julafton.
Men min nya mobil är en Samsung Galaxy S. Jättebra mobil. Fick även två extra baksidor i blå och vit så jag kan byta lite färg på mobilen. Men orginalbaksidan är svart såklart.
Här är en bild på den sortens mobil jag har, lånad ifrån google.

d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0