Ridning med Tinne!

Hej!
Idag så skall jag och Tinne ut till Anette och rida de hästar som jag då förmodligen skall ha i januari! Det skall bli kul. Har inte ridit med Tinne på mer än ett år och sist när vi red tillsammans så turades vi om på Enya. Men det skall bli askul! Pappa skjutsar hit och hem henne, men det gjorde inget för henne att åka med honom själv. Men till och från Läbro så åker vi tillsammans. Dom kommer om ungefär 45 minuter och jag sitter och taggar nu. Jag skall även få se Tinne i ridbyxor för första gången.
Men det är lite sorgligt idag, för idag åker Russel hem. Fast vi får ju antagligen hästar om en månad. Så der gör inte så mycket. Men jag kommer att sakna honom
Några gamla bilder på Tinne ifrån förra året:

tinne
Tinne ♥ O'boy

vem? -jo tinne!
Yeah, Tinne med dold identitet.

dha
Tinne på Caramell

tinne mosar sandra
Tinne kills Sandra

d
Denna bild är från i år.
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0