Påväg att bli sjuk

Usch, tror att jag är påväg att bli sjuk. Känner mig inte bra alls. Superförkyld, huvudvärk och nästan död. Men jag vill verkligen inte bli sjuk igen. Har några onprov att göra och jag vill veta om jag blev godkänd på italienskaprovet eller om jag måste plugga inför ett omprov till. Men jag håller tummarna på att jag klarade det! Klarar inte ett omprov till! Fast jag får väl plugga mer inför prov för att slippa få omprov. Det är ju liksom mitt eget fel om jag får omprov. Men till nästa termin så skall jag satsa mer på skolan, skolarbetet och allt sådant. Vill verkligen ha bra betyg! Fast egentligen så är det ju slutbetyget i nian som är det viktigaste. Fast jag vill bli godkänd nu också.
Men nu är det slutpratat om sjukdomar, omprov, betyg och skola!
Idag så har jag rengjort hos kaninerna, försökt mocka hagen men det var typ omöjligt! Sedan så har jag också vart regelbundet och kontrollerat Bella för att se om det kommit några bebisar. Men det kommer nog inga idag. Det är ju troligast mellan måndag-onsdag som de kommer. Annars så blev hon väl skendräktig och det vore verkligen synd.
Imorgon så är det skola igen, antar att det blir en lång och dryg dag som vanligt. Men måndagar brukar ändå flyta på bra och efter det så är det ju Tryggve. Får se om jag orkar. Det har ju blivit värre med mamma och Robban (hennes kille som också dricker). Robban fick en hjärtinfarkt och ligger på sjukhus. Mamma har börjat få magsår och i torsdags när hon blev hämtat utav ambulans så hade hon en början på en stroke! Men det är ju kroppen som säger emot mot alkoholen nu. Mamma har även ramlat av cykeln då hon var onykter och är tydligen rätt så mörbultad.
Det var allt!
Hejdå!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0