Jurist & Busan

Hej!
Idag så var jag och Tinne som sagt hos Anette och red. Jag fick såklart rida Jurist som vi antagligen skall låna. Han var väldigt pigg men extremt snäll! Han gör allting som man ber honom, hoppa, trava, galoppera, skritta, stanna - ja allt. Han är verkligen en speciell häst med en egen personlighet. När vi kom tillbaka efter den underbara ridturen så skulle jag hoppa av och fotografera Tinne. Jurist som inte ville stå still vandrade runt mig och precis när jag fotade Tinne så lade han sig ner och rullade sig! Med sadel och allt, men det gick ju inte, men bilden tog jag på Tinne och tog även upp honom. Den busen.
Tinne red det dräktiga stoet Busan, en pigg men tjock tjej. De passade verkligen ihop. Hoppas att jag snart få komma dit igen. Men det var verkligen toppen!
Bilder!:

g
Den suddiga bilden på Tinne & Busan, fet häst va? Trots att hon inte skall föla förens i maj!

g
Jag och älskade Jurist

d
Tinne kramar Busan

g
Me and Jurist

g
Tinne & Busan

f
Jurist

d
Busan

d
Jurist

e
Maja, förmodligen hon som kommer med Jurist

e
Casper - den allra första hästen jag red på
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0