Helt slut

Skoldagen har varit lång och dryg som vanligt, fast jag har ju ändå vart med Tinne och Sandra och lite med Lisa och vi har haft kul. På svenskan så skall vi redovisa om droger. Jag, Tinne och Martin är en grupp och vi har alkohol och vi läste igenom lite papper om alkohol och jag blev typ helt hög och typ garva sönder. Men skoldagen har varit helt okej.
Tryggve gick jag inte på idag, kände att jag behövde ta det lugnt nu efter allt som hänt med mamma - igen. Dessutom har jag pluggat matte.
Vi skall se om jag och Tinne kan komma och provrida en andra gång och då nästa helg, altså inte nu i helgen utan helgen efter den. Då skall jag eventuellt rida Maja och Tinne Kula. Men det blir nog Maja som jag tar med hem tillsammans med Jurist. Hon är inte så stor och supersöt.
Men vi får se.
Hejdå!

g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0