Hej!

Förlåt för att mitt bloggande inte varit på topp, orkar nästan inte att blogga varannan dag, men jag skall försöka bli aktiv igen.
Igår så var det sista ridningen, vi red barbacka och jag hade Sessan (Princess Nova). Det var jättekul och hon var så mjuk och när vi galopperade så kändes det nästan som om man flög. Det var verkligen underbart! Men jag längtar tills vi tar hit Jurist och Maja (Eller Kula).
Men Bella blev tyvärr inte dräktig, så jag parade om henne idag och det gick hur bra som helst. Denna gång så blev det med Cola. Men det skall nog bli nått för hon var verkligen brunstig. Så det blir nog små bebbar om en månad!
Imorgon så skall jag städa lite i det blivande stallet!
Hejdå!

e
Gammal bild på Zezzan

d
Väldigt gammal bild på Princess Nova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0