Förlåt!

Jag är jätte ledsen att jag inte har skrivit på länge.
Jag har liksom inte haft tid.

I onsdags så var det dansuppvisning och det var jätte kul!
Vi uppträdde med två danser.
Och det var ju sista gången för den här tärminen så efter att vi hade kört den sista dansen så fick
vi som uppträdde en liten disco-boll kan man säga och en polkagris!

I torsdags så var det en helt vanlig tråkig dagO_o

I fredags på elevens val så var jag och tre till inne i grupp-rummet
och i stället för att jobba med det vi skulle göra så kollade vi i våra pärmar som vi
har haft sen vi började skolan och det var jätte kul!!

Och igår så hade lillasyrran kalas och jag och Eden fick hjälpa till.
BORING!
/Felicia:)

Här kommer lite roliga bilder:


Var är maten!!



Kolla vilka snygga kinder jag har.


(Det här är Eden)


Hallå?


Hallå kan någon släppa ut mig??!


Är jag snygg från det här hållet, eller kanske andra??


Tra,la,la,la,la nu ska vi se här....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0