Sorry=>

Jag är ledsen att jag inte har skrivit på länge.
Jag har haft mycket att göra så jag hinner inte skriva på bloggen men jag ska i alla fall försöka komma ihåg.
I lördags så åkte mamma hem till Stockholm och då när mamma hade kommit hem så ringde hon upp oss via skype. Igår så var vi på medeltids marknaden och kollade på olika saker. Jag köpte brända mandlar och min lillasyster Elda köpte en klubba. Och idag så åkte vi dit igen och kollade runt och såg på några jycklar uppträdanden. Jag köpte brända mandlar och Elda köpte ett äpple med smält socker och kokos på och så köpte vi varsin klubba.
/Felicia
Här kommer en liten bomb:























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0