Underbar dag!

Hejsan!
Nu sitter man och ser på Twillight med bästa kompisen Felicia Pettersson.
Idag så har vi ridit och vart på promenad med Springer. När vi red så red vi ju såklart barbacka och när vi skulle trava så satte Enya av i galopp och hon var jättemjuk och härlig. Visserligen så blev det bara några steg, för Rimanda krånglade med Felicia. Men Rimanda är sådan, hon gör så med alla.
Vi åkte även upp till Felicias farmor för att hälsa på hennes kaniner Zack och Pepzii medans mormor hämtade spån hos min morbror Tomas. Men de är jättesöta, precis lika söta som Cola.
Haha, jag har även insett att marsvinen är typ större än Cola. Men jag kan försöka få en bild på när man ser storleksskillnaden på dem.
Men jag hade honom uppe i famnen ett tag på soffan, han var jättenyfiken och undersökte hela mig, tillochmed mina öron, haha.
Det var väl allt, här är en bild på Zack & Pepezii som jag fotade åt Felicia, fick lov att lägga ut dem.

g
De är jättesöta Felicia
h
Haha, en till sötnos med skitig päls
h
Katten Findus som undrar vad det är för en liten hårboll där.
h
Hårboll
g
Sötsak
h
Sötsak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0