Stockholm

Hej!

Nu bloggar jag ifrån min farmors lägenhet här i Stockholm.

Båtresan upp hit gick jättebra, vi hade med pappas laptop och såg på filmen Eclipse. Det var i stort sett allt vi gjorde under båtresan.

Men sedan så väntade en timmes bilresa, men halvvägs så stannade vi och åt lunch. Jag valde en hamburgetallrik, Daniel och Ronja delade på barnpizza. Pappa åt pytt i panna och Lotta hade någon sorts fisk med potatis. Det var jättegott!

Sedan så åkte vi till min farmor där vi nu skall bo, vi grattade henne såklart. Hon blev ju 88 år idag!

Men vi har även vart vid stranden och det var jätteskönt i vattnet.

Fast innan vi åkte till stranden så kom en utav mina mostrar, en utav mina kusiner, en utav mina halvsystrar – hon heter Lisbeth. Och med Lisbeth var ju hennes son Noah och hennes man Christoffer. Men efter firandet så blev det alltså stranden.

 

Men typiskt nog så ringde mormor mig och berättade att det skulle komma en till häst! Så nu går det tre hästar i hagen och betar. Men det är en valack, det är nog en C-ponny och han heter Springer. Här är några bilder på honom som Felicia och mormor fotat och sedan messat mig.

s-Bilderna från min mormor går inte att få större

h-Sötnos

g-Feliciabild

h-Springer
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0