Minigolf

Hejsan alla människor där bakom dataskärmarna!
Idag så var vi ju vid vid Siggesta och spelade äventyrsminigolf. Det blev några filmer, men de hinner jag inte lägga ut ikväll. Min dator segar sig väldigt mycket och jag skall snart lägga mig. Vi skall upp tidigt imorgon och jag är dessutom helt slut!
Men på golfen så gick det inte så bra, men det var GRYMT kul och jag vill definitivt göra om det någon gång! Men jag kom på sista plats, men det var ändå kul!

f
Resultat: 1:a plats - pappa, 2:a plats - Ronja, delad 2:a plats - Daniel & Lotta (Liselotte)


Men det var nog allting som jag kunde bjuda på ikväll. Men filmerna kommer ut imorgon, det kan jag lova. Men nu så måste jag dra. Godnatt och hejdå!
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0