Junisledare

Hejsan, idag så var det lång dag i skolan, men det överlevde man.
Vid halvsjutiden så var man på ledarmöte på junis! Felicia kunde inte komma och jag är nu tveksam på om hon kommer kunna bli en junisledare också eftersom hon inte var där och jag kunde inte ringa henne för att min mobil dog.
Men det var kul, Eleonor som var vår junisledare när vi var 10 år är äntligen tillbaka ifrån england! Men nu så skall hon hjälpa mig och Elvira som skall ha en egen junisgrupp på tisdagar! Hon kommer bara vägleda oss i början tills vi fattar hur man gör o.sv. Men det är kul, jag har känt Elvira väldigt länge och hon är supersnäll!
Men jag har jätteont i magen! Hostar ihjäl mig också! Får seriöst INTE bli sjuk!
Bloggar mer imorgon, får bjuda på en gammal, suddig bild på mig, Elvira och Frida.

d
Från höger: Elvira, Frida och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0