Fy på mig!

Jag får seriöst bli aktivare här på bloggen, så fy på mig - lovar och lovar att jag skall bli aktivare men kan inte hålla det löftet.

Men det är iallafall bekräftat utav skolsköterskan att jag behöver gå till en optiker, visserligen så fick jag reda på det i torsdags.

Felicia följde med mig hit till mormor och idag så red vi ut på en rejäl långritt, vi red faktiskt till hennes farmor! Och dit är det ungefär 4 kilometer och innan det så red vi ungefär en halv kilometer på en annan väg (fattar ni?). Väl där så ringde vi till mormor och det visade sig att vi redan ridit i två timmar och hon var jätteoroad, jag kände mig faktiskt jätte skamsen - det gör jag t.o.m nu. Men hästarna vilade ett litet dag i deras gamla stall, men hemvägen var mycket kortare för att vi red en annan. Sedan var vi hemma vid halv sju och vi hade då vart iväg i fem timmar, men hästarna var inte ett dugg trötta.
ByeBye

me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0