Första RIKTIGA skoldagen!

Idag så var det redan dags för den första riktiga skoldagen där vi följde schemat och arbetade. Visserligen så var det ju mest genomgångar på alla lektionerna, men lite skolarbete blev det. Men jag har bestämt mig för att verkligen få bra betyg i år.
Men på idrotten så spelade vi brännboll, rätt kul faktiskt. Bilden var inställd så vi fick en håla efter lunchen, så jag och Felicia gick hem och åt där istället. Vi gjorde makaroner och köttbullar, supergott!
Efter skolan så skjutsade jag och mormor hem Sandra, för att jag skall sova här inatt också, vi bestämde att Sandra skulle komma och rida, jag tog såklart Enya och Sandra Rimanda. Det var kul, men jag failade hela tiden och just nu så känner jag mig grymt misslyckad. Jag kan inte rida bra helt enkelt - tycker jag :/...
När vi var tillbax och släppt hästarna i hagen så mumsade vi på kladdkaka som blev kvar ifrån igår när vi firade min födelsedag.
Imorgon så är det ridning, har Mr. Butler, men det vet ni ju redan. Men jag skall även till skolsköterskan imorgon och syntesta mig, för jag har typ problem med synen.
Hejdå

a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0