Förlåt mig :S

Har inte haft tid att sitta vid datorn och därav har det inte blivit något bloggande.
Men jag lovade ju att lägga ut bilder ifrån museét, men så gjorde jag ju inte det igår. Idag så hinner jag inte heller, men iorgon så kommer det. Det lovar jag.
Nu så är man ju på Gotland och hos mormor. Springer var jättefin i verkligheten! Men jag och Felicia tog honom på en promenad, när vi kom hem så provade hon att rida lite. Det gick ju superbra! Jag gick bredvid då. Men efter att hon skrittat honom en stund så hör vi plötsligt Elda och Ronja som blir jagade utav daniel utanför hagen. De springer, flaxar ,med armarna och skriker. Så Springer blir ju jätterädd och skenar några steg med Felicia och sedan föll hon av och sedan så fortsatte han.
Felicia slog i svanskotan och benen jättehårt. Hon kunde inte ens sitta upp. Men tillslut så fick jag upp henne, hon hade då jätteont i högra benet och vid svanskotan. Hennes pappa par in henne och jag gick och skällde ut Daniel, Ronja och Elda. Vi hade sagt åt dem att de inte fick springa och skrika eftersom Springer blir jätterädd.
Men Springer hade jag ju fångat in innan Felicias pappa hämtade henne. Men sedan så gick jag till Felicia och hon hade så ont så det bar av till akuten.
Men nu så har hon smsat att läkaren sa att hon slagit i mjukdelar utav kroppen och att det inte är något allvarligt, men kryckor fick hon.
Så det var ju lite tråkigheter idag, men här är bilder på oss när vi var ute med Springer.

h

h
Felicia & Springer

h
Sötnosar

h
Sööööwt poni

g
Haha, rolig vinkel

h
Love him <333

h
Gullig Springer
Här är en kort filmsnutt på när vi travar med honom:


Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0